دسته‌بندی نشده

اتاق خواب سفید

طراحی اتاق خواب سفید
89 / 100

اتاق خواب سفید یک انتخاب بی انتها برای ایجاد پس زمینه ای آرام برای هر سبک است. با داشتن لوازم جانبی مناسب و مبلمان نرم ، یک اتاق خواب سفید همچنان می تواند فضایی گرم و جذاب برای لذت بردن باشد. این سایه تسکین دهنده می تواند پناهگاهی آرام در اتاق خواب ، برای استراحت و خوابیدن ایجاد کند. به جزئیات دقیق تر توجه کنید تا فضا خسته کننده نباشد.

ایده چیدمان اتاق خواب سفید

طراحی اتاق خواب سفید

طراحی اتاق خواب سفید

رنگ های خنثی مانند طوسی لطافت بیشتری به اتاق خواب شما می بخشد و همچنان با موضوع خنثی شما مطابقت دارد. برای ایجاد نمای تک رنگ مدرن ، رنگ مشکی متضاد را اضافه کنید. برای پیچ و تاب هوشمندانه در این سبک کلاسیک ، مبلمان آینه ای و لامپ های شیک اضافه کنید. بافت یکی دیگر از روش های عالی برای مخلوط کردن طراحی اتاق خواب کاملاً سفید است. کوسن های بافتنی ، پشمی و فرش های ضخیم ، بافت و عمق را به دکور کاملا سفید روح می بخشد.

1.از چوب استفاده کنید

چیدمان اتاق خواب

چیدمان اتاق خواب

چه اتاقی روستیک و چه پر زرق و برق ایجاد کنید ، سفید و چوب همیشه یک ترکیب برنده است. دیوار و پنجره سفید ساده یک بوم سفید برای برجسته شدن مبلمان و تبدیل شدن به نقطه کانونی است.برای گرم شدن فضا بهتر است از وسایل چوبی برای دکور اتاق استفاده کنید به عنوان مثال قرار دادن یک کمد دیواری و یا جاکفشی چوبی درون اتاق بهترین گزینه است.

2.فضا را با رنگ سفید درخشان روشن نگه دارید

اتاق خواب سفید

اتاق خواب سفید

رنگ سفید برای اتاق خواب های کوچک ایده آل است ، خصوصاً در جایی که منبع نور طبیعی وجود دارد. رنگ سفید درخشان خالی از هرگونه رنگدانه است به این معنی که تقریباً تمام نوری که به آن برخورد می کند را بازتاب می کند. بنابراین این کمک می کند تا یک فضای کوچک با پرش نور به سایه روشن شود ، تا به روشنایی بقیه اتاق به ویژه سقف های شیب دار زیر شیروانی کمک کند.

3.یک تضاد چشمگیر با رنگهای مختلف ایجاد کنید

ایده چیدمان

ایده چیدمان

چاشنی روشن مرکبات می تواند رنگ های برجسته ای برای یک اتاق خواب سفید ایجاد کند. کنتراست قابل توجه ، روشنایی رنگ سفید را برجسته می کند و در اتاق خواب احساس لذت و نشاط می کند. با این نگاه ، تضمین خواهید کرد که با یک روحیه آفتابی بلند می شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *