دسته‌بندی نشده

اتاق خواب طوسی

چیدمان اتاق خواب
86 / 100

اتاق خواب طوسی یکی از ترندها برای دکوراسیون می باشد. رنگ طوسی پر طرفدار ترین رنگ برای دکوراسیون داخلی و اتاق خواب است. طوسی رنگی خنثی است و با رنگهای زیادی ست می شود بنابراین دست شما را برای دیزاین باز می گذارد و انتخاب های شما را محدود نمی کند. رنگ هایی که قرار است شما با رنگ طوسی استفاده کنید بستگی به فضا و ظاهری که مد نظر دارید بستگی دارد.

اتاق خواب طوسی

اتاق خواب طوسی

در تصویر مشاهده می کنید تم اتاق خواب طوسی است و تمام وسایل به رنگ طوسی می باشد. همانطور که گفته شد از مزیت های رنگ طوسی ست شدن آسان آن است اما از معایب رنگ طوسی تکراری این است که می تواند به راحتی تکراری و کسل کننده شود. شما برای جلوگیری از این اتفاق حتما باید از لوازم دکوری و مبلمان و قاب عکس استفاده کنید. به عنوان مثال در این اتاق خواب دیوار ها به رنگ سفید که بسیار ایده خوبی است استفاده شده و بر روی دراور لوازم دکوری و بر روی دیوار قاب عکس نصب شده است.

 

اهمیت کمد دیواری در اتاق خواب

کمد دیواری

کمد دیواری

معمولا در اتاق خواب طوسی از کمد دیواری به رنگ طوسی و سفید و بعضا مشکی استفاده می شود. کمد دیواری یک وسیله کاربردی است که سبب نظم دهی به وسایل و اتاق شما می شود. طبقه بندی و قرار دادن میله و جاکفشی درون کمد دیواری بسیار مهم است.

چیدمان اتاق خواب

چیدمان اتاق خواب

بازی با رنگ ها کار سختی نیست کافیست با چند کوسن و پتوی رنگی به دکوراسیون اتاق خواب طوسی خود رنگ و لعاب دهید و آن را از حالت تکراری بودن خارج کنید.

ایده چیدمان اتاق خواب

ایده چیدمان اتاق خواب

رنگ کرم برای فرش بسیار زیبا است و با رنگ طوسی هماهنگ است بهتر است از یک قالیچه کوچک به رنگ کرم حتما در اتاق خوابتان استفاده کنید چراکه همانطور که در تصویر می بینید شکوه زیبایی به اتاق بخشیده است.

طراحی اتاق خواب طوسی

طراحی اتاق خواب طوسی

اگر یک اتاق خواب طوسی شاداب و لوکس می خواهید از ترکیب طوسی و صورتی استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما ترکیب رنگ طوسی و صورتی به همراه خز و لوستر می باشد که در عین سادگی ظاهر لاکچری به اتاق بخشیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *