دسته‌بندی نشده

انواع شیشه بالکن

انواع شیشه بالکن
80 / 100

انواع شیشه بالکن در بازار وجود دارد که هریک با متریال مختلفی ساخته شده اند و متناسب با شرایط مورد استفاده قرار می گیرد. بالکن شیشه ای عایق صدا و حرارت است و از ورود آلودگی و حشرات جلوگیری می کند. این شیشه های در فضای باز منزل نصب می شوند و معمولا متحرک و ریلی هستند و باز و بسته می شود.

شیشه بالکن

شیشه بالکن

انواع شیشه بالکن

می توان مقررات و استانداردهای شیشه ای که در ساختمان ها استفاده می شود را در سه دسته قرار داد. هر یک از انواع  مانع شیشه ای به بارهای متفاوت طراحی و بنابراین مشخصات شیشه متفاوت نیاز دارد:

  • موانع محافظ شیشه ای مستقل
  • موانع با صفحات پر کردن شیشه
  • موانع شیشه ای تمام قد (معمولاً در طراحی بالکن قابل استفاده نیستند)

شیشه معتدل یا به اصطلاح سخت تر ، به عنوان محبوب ترین انتخاب برای نرده های بالکن چه از نوع چهارچوب و چه بدون قاب در نظر گرفته می شود. شیشه معتدل و شیشه تقویت شده با حرارت از نظر پردازش نسبتاً مشابه هستند.

بالکن شیشه ای

بالکن شیشه ای

تفاوت انواع شیشه بالکن

تفاوت های اصلی به طور معمول عبارتند از:

مقاومت در برابر ضربه شیشه معتدل دارای روند خنک کننده تسریع شده ای است که فشرده سازی سطح بالاتری را ایجاد می کند. این باعث می شود سطح اطراف چهار یا پنج برابر شیشه تقویت شده قوی تر باشد. فرایند تقویت گرما کندتر است ، به این معنی که مقاومت فشاری کمتر است و آن را دو برابر شیشه تصفیه نشده محکم می کند.

تکه تکه شدن معمولاً هرچه فشرده سازی سطح بیشتر باشد ، شیشه قطعات بیشتری را خرد می کند (اگر چند لایه باشد ، می تواند الگوی تکه تکه شدن را به میزان قابل توجهی تغییر دهد). بنابراین شیشه مقاوم به خواص به ذرات کوچکتر تقسیم می شود در حالی که شیشه های تقویت شده با حرارت بیشتر شبیه شیشه های باز یا درمان نشده می شوند.

انواع شیشه بالکن

انواع شیشه بالکن

آسیب پذیری در برابر شکستگی NiS سولفید نیکل می تواند در هر دو شیشه معتدل و یا شیشه تقویت شده با حرارت ایجاد شود. با این حال ، از آنجا که فشرده سازی سطح شیشه های تقویت شده با حرارت بسیار کمتر از شیشه های مقاوم در برابر حرارت است ، باعث می شود NiS باعث شکستگی خود به خودی در شیشه های تقویت شده با حرارت شود.

جهت مشاهده انواع مختلف جاکفشی به صفحه اصلی سایت بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *