دسته‌بندی نشده

اهمیت فرش در دکوراسیون خانه

اهمیت فرش در دکوراسیون خانه
85 / 100

امروز قصد داریم اهمیت فرش در دکوراسیون خانه و روش های انتخاب یک فرش متناسب با دکوراسیون خانه شما را بررسی کنیم. یک فرش نه تنها می تواند ظاهر اتاق را تغییر دهد ، بلکه دارای یکسری مزایای از جمله گرم شدن خانه تا کاهش صدا دارد. در حقیقت دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است افزودن یک فرش به خانه شما ایده خوبی باشد ، و بنابراین مهم است که همه آنها را در ذهن داشته باشید.

اهمیت فرش در دکوراسیون خانه

اهمیت فرش در دکوراسیون خانه

اهمیت فرش در دکوراسیون خانه

گاهی اوقات ، وارد اتاق می شوید و متوجه می شوید یک نقص در طراحی وجود دارد که نمی توانید انگشت خود را روی آن بگذارید. همه چیز درست به نظر می رسد ، رنگ ها خوب است و موقعیت عالی است ، نور بی عیب است و زوایا چشمگیر است ، اما همه چیز به نوعی خاموش به نظر می رسد. اگر کمی دقیق تر شوید ، متوجه خواهید شد که مشکل چنین اتاقی این است که توجه بسیار کمی به فرش شده است. ببینید ، هر متخصصی به شما می گوید که یک فرش تأثیر فوق العاده ای در فضا دارد و اگر یک انتخاب صحیح داشته باشید می توانید به بهترین اثر برسید.

نقش فرش در دکوراسیون خانه

نقش فرش در دکوراسیون خانه

مزایا فرش بر دکوراسیون خانه

رنگ فرش

خانه های امروزی معمولا سرد و بی روح هستند چراکه اکثر کفپوش ها سفید هستند. بهترین روش برای سر زنده کردن خانه استفاده از جاکفشی آینه دار و فرش می باشد. انتخاب رنگ و طرح فرش کاملا سلیقه ای می باشد اما حتما باید با دکوراسیون خانه هماهنگ باشد. در انتخاب طرح و رنگ فرش هایتان خلاقیت به خرج دهید و از رنگ های شاد استفاده کنید.

جذب صدا

فرش ها در خانه عایق بسیار خوبی برای جذب صدا هستند اگر کفپوش چوبی دارید و یا در آپارتمان زندگی می کنید بهترین گزینه برای جذب صدا فرش می باشد.

جنس فرش

طراحان دکوراسیون داخلی فرش هایی که با الیاف طبیعی از جمله کنف و پشم بافته شده اند را توصیه می کنند همچنین این فرش ها گرمای خوبی به خانه می بخشند.

اندازه فرش

قبل از خرید فرش ایتدا متراژ خانه خود و مکانی که قرار است فرش را پهن کنید در نظر بگیرید.فرشی با ابعاد ۱.۶ متر در ۲.۳ متر، برای یک دست مبل سه‌نفره کفایت می‌کند. اگر می‌خواهید فرش را زیر میز غذاخوری پهن کنید، توجه کنید که یک میز شش‌نفره به فرشی به ابعاد ۲ متر در ۳ متر و یک میز هشت‌نفره به فرشی به ابعاد ۲.۵ متر در ۳.۵ متر نیاز دارید. بدین‌ترتیب پایه‌ تمام صندلی‌ها هنگام نشستن افراد روی آن‌ها، روی فرش قرار می‌گیرد.

اهمیت فرش در خانه

اهمیت فرش در خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *