دسته‌بندی نشده

بهترین رنگ مبل برای دکوراسیون خانه

بهترین رنگ مبل برای دکوراسیون خانه
85 / 100

انتخاب بهترین رنگ مبل برای دکوراسیون خانه چالش بزرگی است که باید همه جوانب سنجیده شود تا شما دکوراسیون دلپذیری داشته باشید. انتخاب مبل جدید برای پالت رنگی موجود بدان معنی است که شما باید تصمیم بگیرید که مبل خنثی باشد یا نقش برجسته ای به خود بگیرد.

طراحانی وجود دارند که مبل را متناسب با رنگ دیوار انتخاب می کنند تا اتاق را یکدست و اتاق را بزرگتر نشان دهد. این یک ایده خلاقانه برای یک طرح رنگی هماهنگ است. اگر مبل راحتی متناسب با رنگ دیوار خود می خرید ، تغییر رنگ دیوار در آینده پیچیده است. متداول ترین روش انتخاب مبل این است که مکمل دکوراسیون دیگر باشد و در مرکز توجه نباشد و با رنگ دیوار استتار نشود. به همین دلیل است که رنگ های خنثی مبل بیشترین محبوبیت را در بیشتر خانه ها دارند.

 

 

بهترین رنگ مبل برای دکوراسیون خانه

بهترین رنگ مبل برای دکوراسیون خانه

مبل روشن یا تیره

هنگامی که مدل را انتخاب کردید حال نوبت به انتخاب بهترین رنگ مبل برای دکوراسیون خانه می رسد که تعیین رنگ مناسب به عوامل دیگری بستگی دارد به عنوان مثال رنگ کف شما تأثیر زیادی در انتخاب رنگ مناسب مبل دارد.
اگر مبل تیره را روی زمین تاریک قرار دهید ، به نظر می رسد که در اتاق ناپدید می شود. اگر دوست دارید از یک مبل تیره روی زمین تیره استفاده کنید ، باید سعی کنید جلوه بیشتری داشته باشید. یک مبل تیره با پایه های چوبی فلزی یا روشن می تواند فضای بصری بین مبل و کف ایجاد کند. استفاده از یک فرش روشن تر در جلوی مبل شما می تواند رنگ های تیره را از هم جدا کرده و رنگ مبل را پاپ کند. میز قهوه ای چوبی سبک یا فلزی نیز می تواند به تعریف مبل از کف کمک کند. انتخاب جاکفشی به رنگ روشن به بزرگ شدن فضا کمک می کند.
بهترین رنگ مبل

بهترین رنگ مبل

 مبل رنگ روشن چالش های متفاوتی از یک مبل تیره دارد. بزرگترین چالش مبل رنگ روشن  لک و ساییدگی است. قبل از انتخاب مبل سفید یا روشن ، نحوه استفاده از اتاق را در نظر بگیرید و نه اینکه چطور استفاده می کنید. اگر بچه و حیوان خانگی دارید همه جوانب را بسنجید.
مبل رنگ روشن

مبل رنگ روشن

بهترین رنگ مبل برای دکوراسیون خانه

هنگامی که رنگ روشن یا تیره مبل خود را در نظر گرفتید ، وقت آن است که به رنگ فکر کنید. اگر با یک مبل ویترینی کار نمی کنید ، یک مبل با رنگ خنثی یک انتخاب محبوب است. مبل های خنثی به راحتی در با وسایل دکور می شوند و با تغییر در طول سال به راحتی می توانند از سبک شما پیروی کنند. پارچه مبل خنثی شامل بژ ، خاکستری ، تاج و کرم است. یک پارچه مبل بژ مات می تواند در اطراف رنگهای دیگر کسل کننده به نظر برسد ، اما یک پارچه بژ بافتی با مایل به رنگ تک رنگ می تواند بدون افزودن رنگ های جدید ، علاقه ایجاد کند.
مبل های خاکستری می توانند از رنگ طوسی روشن تا زغالی باشند. مبل های خنثی می توانند بی سر و صدا مکمل دکوراسیون دیگر شما باشند اما همچنان شیک و جذاب باشند. یک مبل از هر رنگی می تواند به زیبایی در فضای شما ادغام شود ، اگر از آن به عنوان رنگ دیگری از طرح رنگی خود استفاده کنید. این به این معنی است که لوازم جانبی یا چاپهای همرنگ مبل را اضافه می کنید ، تا رنگ اطراف اتاق پخش شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *