دسته‌بندی نشده

جاکفشی سه تیکه به چه شکل مورد استفاده قرار می گیرد؟

جاکفشی سه تیکه ام دی اف
81 / 100

جاکفشی سه تیکه یکی دیگر از انواع مدل های جاکفشی است که در خانه های زیادی به چشم می خورد. و این مدل نسبت به مدل های دیگر جدید و متنوع است. با ما همراه باشید تا انوع جاکفشی سه تیکه و ویژگی های آن را بررسی کنیم.

انواع مدل جاکفشی سه تیکه

در نگاه اول تمامی جاکفشی های سه تیکه مشابه هم بودند و تنها تفاوت رنگ آنها می باشد اما خب با دقیق تر شدن به جزئیات ریزه کاری های که در هر مدل هست تفاوت آنها را دو چندان می کند.

جاکفشی سه تیکه ام دی اف

جاکفشی سه تیکه ام دی اف

جاکفشی سه تیکه ام دی اف

پرکاربرد ترین متریالی که برای ساخته جاکفشی ها استفاده می شود ام دی اف است. چندین نوع ام دی اف وجود دارد بستگی دارد که سازنده با چه نوع ام دی افی محصول را ساخته باشد شما حتما باید در حین خرید به جنس جاکفشی همانند ظاهر آن دقت فراوانی داشته باشید. اگر به دنبال جاکفشی لوکس در عین سادگی هستید جاکفشی سه تیکه ام دی اف سفید یک انتخاب ایده آل است همانطور که می بینید درب های ان بسیار شیک و ساده می باشد و رنگ سفید آن فضا را روشن تر و دلبازتر می کند.

جاکفشی سه تیکه سلطنتی

جاکفشی سه تیکه سلطنتی

جاکفشی سه تیکه سلطنتی

بر خلاف تصور عموم تمام جاکفشی ها ساده نیستند همانطور که در این مدل میبینید درب و پایه ها منبت کاری شده اند و برای خانه هایی با دکوراسیون های طلایی و یا افرادی که به دنبال مدل خاص و سلطنتی هستند بسیار مناسب است. مدل جاکفشی سلطنتی برای کسانی مناسب تر خواهد بود که اهل زرق و برق و به سبک های منبتی علاقه دارند. ترکیب رنگ سفید و طلایی همیشه خاص بوده و برای دکوراسیون خانه هایی که مبل طلایی دارند بسیار مورد پسند و مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *