دسته‌بندی نشده

جدیدترین مدل جاکفشی های سال 2021

جدیدترین مدل جاکفشی های سال 2021
86 / 100

اگر می خواهید از جدیدترین مدل جاکفشی های سال 2021 آگاه شوید با ما همراه باشید.جاکفشی از مهمترین وسایل مورد نیاز و ضروری هر خانه می باشد و برای نظم دهی کفش ها و جلوگیری از بوی نامطبوع و آلودگی بسیار مناسب است. جاکفشی ها در اندازهها و ابعاد و جنس مختلف نظیر چوب،ام دی اف،فلز تولید و روانه بازار می شوند به دلیل تنوع زیاد انتخاب را برای خریداران دشوار کرده است.  در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

جاکفشی مدرن قهوه ای

جاکفشی مدرن قهوه ای

این مدل جاکفشی برای راهرو بسیار شیک می باشد و شما می توانید درون کشو وسایل ضرورری یا لباس قرار دهید و جنبه تزئینی دارد.

راهنما خرید جدیدترین مدل جاکفشی های سال 2021

در ابتدا هدف از خرید جاکفشی را مشخص کنید که آیا می خواهید از جاکفشی وسیله ای برای نگهداری کفش ها استفاده کنید؟ یا فقط صرفا جنبه زیبایی و برای دکوراسیون داخلی منزل می باشد. یکی از نکات مهم که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید جنس و کارایی محصول می باشد. جاکفشی ها در جنس های مختلف چوب، ام دی اف و فلز ساخته شده اند پس شما به راحتی می توانید بنا بر دکوراسیون داخلی منزل خود جاکفشی مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید. انتخاب رنگ و ست شدن با دیگر وسایل یکی دیگر از نکات خرید جاکفشی می باشد.

جاکفشی طبقه ای

جاکفشی طبقه ای

این مدل جاکفشی بسیار ساده و برای خانه مجردی و کم جمعیت مناسب می باشد.

جاکفشی ساده

جاکفشی ساده

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این جاکفشی توسط پیچ به دیوار فیکس شده است و با یک آینه دکوراتیو نما زیبایی به ورودی خانه بخشیده است. اگر فضای کمی دارید و نگران تنگ شدن راهرو هستید این مدل جاکفشی در رنگ سفید بهترین انتخاب می باشد.

جاکفشی کاناپه ای

جاکفشی کاناپه ای

مهمترین مزیت جاکفشی کاناپه ای نسبت به دیگر مدل ها محل نشیمن آن است، به هنگام ورود خانه وقتی خسته هستید روی آن بنشینید و کفش هایتان را خارج کنید و اما مدل های درب دار این مدل محبوبیت بیشتری دارد.

جدیدترین مدل جاکفشی های سال 2021

جدیدترین مدل جاکفشی های سال 2021

اگر فضای زمینی محدودی دارید بهترین انتخاب جاکفشی عمودی می باشد چرا که فضای کمتری اشغال می کند اما ارتفاع ان باید استاندارد باشد تا دسترسی به طبقه جاکفشی امکان پذیر باشد. درست که جاکفشی افقی جای زیادی می گیرد اما از روی آن می‌‌توانید استفاده کنید و با چیدن وسایل دکوراتیو و کاربردی، ظاهر قشنگی به محوطه جاکفشی بدهید اما این اتفاع در جاکفشی عمودی کمتر به چشم می خورد.جاکفشی مدرن 2021 را اگر جستجو کرده باشید با تعداد زیادی جاکفشی 2021 روبرو میشوید که اکثرا قدیمی هستند . اما در نابی مد هیچ چیز قدیمی نیست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *