دسته‌بندی نشده

نحوه چیدمان مبلمان گرد

مبل نیم دایره
52 / 100

نحوه چیدمان مبلمان گرد کار آسانی نیست چرا که معمولا در خانه های ایرانی مبلمان به صورت ال چیده می شود. اگر به دنبال فضای صمیمی تری در نشیمنگاه منزل خود هستید بهترین گزینه خرید مبلمان گرد است.

چیدمان مبلمان گرد

چیدمان مبلمان گرد

نحوه چیدمان مبلمان گرد

از آنجایی که در چیدمان مبلمان گرد فضای پرت و بدون استفاده پشت مبلمان باقی می ماند به همین دلیل بیشتر افراد تمایلی برای دکوراسیون منزل خود با مبلمان گرد ندارند اما از طرفی به دلیل کم بودن فاصله نشیمنگاهی که در چیدمان مبل گرد به وجود می آید فضای گرم تر و صمیمی تری به خانه می بخشد، همچنین می توان برای فضای پشت مبلمان جاکفشی های کنسولی یا میز غذاخوری قرار داد.

دکوراسیون مبل گرد

دکوراسیون مبل گرد

بهترین مکان برای چیدمان مبلمان گرد

در وهله اول بهتر است برای جلوگیری از فضای پرت، مبلمان دایره و نیم دایره در کنار دیوار ها و پنجره های منحنی قرار گیرنداین امر سبب می شود تمام سطح دیوار با مبل پوشیده شود. مکان بعدی که بهتر از مبلمان دایره در آنجا قرار داده شوند نقطه کانونی نشیمن و یا سالن پذیرایی می باشد. نقطه کانونی شامل شومینه،تلویزیون و یا هر عنصر دیگری می تواند باشد اما اگر در نقطه کانونی فضای کافی برای چیدمان مبل گرد نداشتید می توانید از مبل های نیم دایره کمک بگیرید. چیدمان مبلمان دایره در نقطه کانونی شومینه فضای دلچسب و رمانتیکی برای شما فراهم می کند.

نحوه چیدمان مبلمان گرد

نحوه چیدمان مبلمان گرد

اصول نحوه چیدمان مبلمان گرد

همانطور که در بالا گفته شد استفاده از مبلمان گرد فضای پرتی و بدون استفاده ای در خانه به وجود می آورد اما با رعایت چندین نکات ساده شما می توانید از تمام فضای موجود در خانه خود بهره ببرید. هر چقدر مبلمان به سمت دیوار اتاق نزدیک تر باشد فضا باز تر و هر قدر به سمت مرکز اتاق قرار بگیرند، فضا کوچکتر میشود.

مبل نیم دایره

مبل نیم دایره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *