دسته‌بندی نشده

انواع مدل شومینه

انواع مدل شومینه
87 / 100

داشتن شومینه در خانه فوق العاده است. در واقع ، می توانید در اتاق های متعدد خانه خود شومینه داشته باشید. اما قبل از خرید با انواع مدل شومینه آشنا شوید تا با آگاهی خریداری کنید. در حالی که بسیاری از حوزه های قضایی شومینه های چوبی را در خانه های جدید ممنوع کرده اند ، اما می توانند به نوعی نوستالژیک زیبا باشند. راستش را بخواهید ، شومینه های گازی بسیار راحت تر و دوستدار محیط زیست هستند.

راهنمای خرید انواع شومینه

هنگام خرید شومینه چندین تصمیم مهم باید در اوایل گرفته شود. مهمترین آنها نوع سوخت و گزینه نصب است. این انتخاب ها پس از آن طرح شومینه شما ، از جمله سبک ، ابعاد و مصالح مورد استفاده را تعیین می کند. علاوه بر خود شومینه ، می توانید از بین طیف گسترده ای از دیوارهای شومینه ، دودکش ها نیز انتخاب کنید. و محل قرار گرفتن آن مانند جاکفشی بسیار مهم است.

انواع مدل شومینه

انواع مدل شومینه

انواع سوخت شومینه

اولین تصمیم شما هنگام خرید شومینه نوع سوخت است. نوع سوختی که انتخاب می کنید بهترین گزینه نصب و طراحی کلی و همچنین بهترین مکان برای قرار دادن شومینه را تعیین می کند. گزینه های اصلی برای انواع سوخت عبارتند از برقی ، گاز ، ژل ، اتانول و چوب.

انواع مدل شومینه

1.شومینه برقی

شومینه های برقی به سرعت محبوب ترین نوع سوخت موجود می شوند. در واقع ، اگر در مورد شومینه برقی جدی هستید ، ممکن است یک شومینه مادون قرمز کارآمد را در نظر بگیرید. آنها با گرم کردن کویل های داخلی با برق گرما ایجاد می کنند. اکثر مدلها دارای یک پنکه داخلی هستند تا گرما را بهتر در خانه شما پخش کنند. با توجه به اینکه در داخل شومینه برقی هیچ شعله ای وجود ندارد ، آنها از شعله “جعلی” استفاده می کنند تا ظاهر و احساس واقعی به آنها بدهد. متداول است که شعله سوسو زدن با یک چوب ترک “تقلبی” جفت شود.
شومینه برقی

شومینه برقی

اگر خانه شما بیش از حد گرم می شود ، اکثر مدل های شومینه برقی به شما اجازه می دهند عنصر گرمایش را خاموش کرده و شعله سوسو زدن جعلی را روشن نگه دارید تا محیط دنج را حفظ کنید. بهتر از این ، شومینه برقی شما می تواند از روی صندلی شما کنترل شود. اکثر مدلها دارای یک ریموت کنترل برای افزایش یا کاهش دما و همچنین روشن یا خاموش کردن شومینه هستند. بزرگترین مزیت شومینه برقی مقرون به صرفه بودن آن است. آنها نه تنها جزو مقرون به صرفه ترین گزینه های موجود هستند ، بلکه ارزان ترین آنها برای نصب هستند (زیرا نیازی به تهویه ندارند). علاوه بر این ، بر خلاف شومینه های چوبی و گازی ، شومینه های برقی نیازی به تعمیر و نگهداری معمول ندارند ، مانند کارهایی مانند خرد کردن چوب ، تمیز کردن دودکش یا بازرسی خط گاز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *