کلیه اصول و رویه های فروشگاه اینترنتی نابی مد منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قوانین تجارت الکترونیک و قوانین حمایت از حقوق مشتری و مصرف کننده میباشد و متعاقبا کاربر (مشتری) نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط به کاربر است ، ضمنا هرگونه تغییرات در رویه و قوانین در آینده در همین صفحه منتشر و به روزرسانی می شود.

 

قوانین و سیاستها

A

فروشگاه اینترنتی نابی مد متعهد به دفاع از حریم شخصی کلیه کاربران و تامین امنیت و حفظ امانتداری در اطلاعات شخصی ثبت شده در سایت از قبیل تلفن ها و آدرس محل و ایمیلها در حد توان خود میباشد

C

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط  و خرید سایت www.nabimode.com  میباشد و فروشگاه اینترنتینابی مد  هیچگونه سایت اینترنتی به آدرس های غیر از موارد ذکر شده ندارد.

D

روزهای فعالیت و پاسخگویی ما تمامی روزهای هفته  و کلیه سفارش های ثبت شده ظرف مدت حداکثر ۲۴ ساعت پردازش و ثبت و طی تماس تلفنی به کاربر اطلاع داده خواهد شد و مشتری در جریان امور ثبت و زمان تحویل کالای خود قرار خواهد گرفت.

E

کلیه کاربران موظف به درج صحیح و کامل اطلاعات درخواستی ثبت سفارش در سایت (نام ، تلفن، آدرس ، کدپستی ، ایمیل) بوده و فروشگاه اینترنتی نابی مد موظف به تحویل کالا به خریدار به همان آدرس و نام ذکر شده در سایت در زمان تعیین شده میباشد ، بدیهی است هرگونه نقص و نا صحیح بودن مشخصات و اطلاعات ثبت شده توسط کاربر بعهده خود کاربر بوده و فروشگاه اینترنتی نابی مد هیچگونه مسئولیتی نمی پذیرد لذا در هنگام درج اطلاعات نهایت دقت را بعمل آورید.

F

در فروشگاه اینترنتی نابی مد حق ابطال سفارش بدلیل ۱-خطا وعدم پذیرش قیمت نهایی شده از جانب کاربر ۲-عدم ثبت اطلاعات صحیح از جانب کاربر ۳-عدم موجودی کالای درخواستی و خریداری شده بصورت یکطرفه برای فروشگاه اینترنتی نابی مد محفوظ میباشد.

G

کالای آسیب دیده بدلیل حمل و نقل و کالا های داری نقص فنی باید ظرف ۲۴ ساعت از زمان تحویل به خدمات پس از فروش توسط خریدار اطلاع داده شود و پس از بررسی و اعلام نظر کارشناسان در صورت تایید نقص فنی کالا مشمول گارانتی مرجوع و استرداد وجه پرداختی به کاربر طی حداکثر ۴۸ ساعت میباشد ، لازم به توضیح است که کاربر متعهد و موظف به استرداد کالا بصورت کامل در شرایط اولیه بهمراه لوازم و متعلقات و همچنین فاکتور میباشد و عدم رعایت این مورد کالا مشمول گارانتی مرجوع نخواهد بود

H

فروشگاه اینترنتی نابی مد بصورت صادقانه و تاحد ممکن شفاف اقدام به درج خصوصیات ، ابعاد و اندازه ، متریال و سایر موارد در سایت نموده است.

I

قیمت های ذکر شده در سایت مبتنی بر رعایت اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده بوده و هرگونه مغایرت قیمت در فروشگاهها و مکانهای غیر از طرف قرارداد با این مجموعه بعهده فروشگاه اینترنتی نابی مد نمیباشد.