دسته‌بندی نشده

میز قهوه خوری

میز قهوه خوری
52 / 100
انتخاب یک میز قهوه خوری برای اتاق نشیمن وقتی به آن فکر می کنید به نظر آسان است ، اما با تأمل بیشتر ، در انتخاب میز قهوه مناسب تصمیمات بسیار بیشتری گرفته می شود.
میز

میز

انتخاب میز قهوه خوری

ابتدا ، باید اندازه مناسبی داشته باشد، هم از نظر ارتفاع و هم از نظر طول و عرض. مقیاس  آن متناسب با فضا باشد و با مبلمان شما هماهنگ باشد. میزهای قهوه خوری تنوع بسیاری دارند که متناسب به سبک دکوراسیون داخلی باید انتخاب شود.

قد میز قهوه خوری را در نظر بگیرید

هیچ چیز نامناسب تری از یک میز قهوه خیلی بلند یا خیلی کوتاه نیست. برای اطمینان از اینکه در فضای زندگی خود احساس راحتی می کنید ، میز قهوه ای را انتخاب کنید که ارتفاع آن با بالشتک های مبل یک تا دو سانتی متر پایین تر باشد. بیشتر از این ، فضای شما خالی به نظر می رسد.

میز شیک

میز شیک

به تناسب دقت کنید

به طور مشابه با پیدا کردن یک میز قهوه که دارای ارتفاع مناسب باشد ، شما باید به دنبال یک میز مناسب و نسبت به عرض مبل خود باشید. به طور مشخص ، طول میز قهوه خوری شما باید تقریباً دو سوم مبل شما باشد.

میز گرد

میز گرد

مدل میز قهوه خوری

بعد از اینکه از ارتفاع و طولی که دنبال آن بودید ، نوبت به انتخاب شکل ایده آل میز قهوه خود می رسد. اغلب ، انتخاب بین میز قهوه مربع ، مستطیل ، گرد یا بیضی شکل به طول و فاصله مورد نیاز در اطراف آن خلاصه می شود. به طور سنتی ، میز قهوه خوری شما باید 12 تا 15 اینچ از مبل شما فاصله داشته باشد. بین میز قهوه و پایه تلویزیون یا شومینه باید حداقل 24 تا 30 سانتی متر را محاسبه کنید تا فضای کافی برای گردش در فضا باقی بماند. اگر کنسول یا جاکفشی مربع در خانه قرار داده اید بهتر است یک میز قهوه گرد خریداری کنید.

میز قهوه خوری

میز قهوه خوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *