دسته‌بندی نشده

چگونه لوستر مناسب انتخاب کنیم؟

راهنما انتخاب لوستر
83 / 100

چگونه لوستر مناسب انتخاب کنیم؟ لوستر چه رنگی بخریم؟ اینها همه سوالاتی هست که قبل از دیزاین کردن خانه با آن مواجه می شویم. گروه نابی مد برای کمک به شما در انتخاب لوستر فاکتورهای مهم خرید لوستر را در این مقاله برای شما آماده کرده است با ما همراه باشید.

چگونه لوستر مناسب انتخاب کنیم؟

چراغ های درخشان ، درخشش عاشقانه و درام لوستر یکی از جذاب ترین عناصری است که می توانید در خانه خود داشته باشید. یک لوستر مقیاس و نسبت یک اتاق را متعادل می کند. جدا از سبک ، سه عامل اصلی برای انتخاب لوستر عبارتند از: اندازه / مقیاس ، جهت خروجی نور (تابش خیره کننده در برابر زرق و برق) و کنترل (کم نور شدن).

 

راهنما انتخاب سایز لوستر

راهنما انتخاب لوستر

راهنما انتخاب لوستر

هنگام انتخاب لوستر برای بیشتر فضاها ، یک قانون کلی راهنمای خوبی در انتخاب اندازه به شما می دهد: عرض اتاق (به فوت) + طول اتاق (به فوت) = قطر / عرض لوستر (به اینچ). (برای تبدیل متر به فوت ، متر را در 3.3 ضرب کنید). بنابراین ، برای مثال ، اگر اتاق شما 14 فوت و 10 فوت عرض دارد ، یک لوستر با قطر 24 اینچ متناسب به نظر می رسد (14 فوت + 10 فوت = 24 فوت ، که شما آن را به اینچ تبدیل می کنید)

چگونه لوستر انتخاب کنیم

چگونه لوستر انتخاب کنیم

اگرر نور شما متمرکز بر یک قسمت نشیمن است و نه کل اتاق ، از ابعاد تقریبی طول و عرض آن قسمت به جای کل فضا استفاده کنید. روش دیگر برای محاسبه این کار افزودن طولی است که نور از دو دیواره نزدیک به آن خواهد بود و سپس آن را دو برابر کنید تا قطر لوستر تقریبی شما به اینچ برسد. به عنوان مثال ، اگر مرکز منطقه نشیمن شما 7 فوت از یک دیوار و 8 فوت از دیوار دیگر فاصله دارد ، پس 7 فوت + 8 فوت = 15 فوت است. 15 فوت x 2 = 30 فوت که آن را به اینچ تبدیل می کنید. بنابراین یک قطر 30 اینچی مناسب خواهد بود.

جنس و رنگ لوستر

راهنما رنگ و جنس لوستر

راهنما رنگ و جنس لوستر

لوستر ها انواع مختلفی از رنگ و جنس به بازار عرضه می شوند و باید در نظر داشته باشید رنگ انتخابی متناسب با رنگ غالب فضا و با دیگر وسایل نظیر مبلمان،جاکفشی و دیوارها هماهنگ باشد بیشتر لوستر ها از سنگ و کریستال و فلز ساخته شده اند به سلیقه خود و با توجه به دکوراسیون خانه می توانید خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *