دسته‌بندی نشده

جاکفشی دیواری کمجا

جاکفشی دیواری کمجا
52 / 100

جاکفشی دیواری کمجا بهترین گزینه برای خانه های کوچک و آپارتمانی می باشد. امروزه که به دلایل مختلف هر روز از متراژ خانه ها کمتر می شود بنابراین خرید وسایل کمجا ضروری می شود. جاکفشی در اندازه و مدل های مختلف در بازار وجود دارد اما باید متناسب با دکوراسیون منزل و فضا مورد نظر تهیه شود.

جاکفشی دیواری

جاکفشی دیواری

اهمیت جاکفشی دیواری کمجا

گاهی اوقات، شما فقط تعداد زیادی کفش دارید و جایی برای قرار دادن آنها ندارید. یا شاید، شما فقط به اندازه کافی کفش دارید اما فضای کافی در خانه خود برای ذخیره سازی ندارید. در هر صورت، پیدا کردن یک خانه مناسب برای کفش‌هایتان می‌تواند گاهی اوقات بسیار چالش برانگیز باشد. اما جای نگرانی نیست! در اینجا چند ایده برای نگهداری کفش برای فضاهای کوچک وجود دارد که به شما در سازماندهی آن کفش ها کمک می کند. وقتی صحبت از ایده های نگهداری کفش برای فضاهای کوچک می شود، جاکفشی دیواری بهترین انتخاب است. قفسه ها راهی عالی برای استفاده از فضای عمودی در خانه شما برای حداکثر کارایی فضا هستند. 

جاکفشی مدرن

جاکفشی مدرن

خرید جاکفشی دیواری کمجا

اگر می‌خواهید کفش‌های خود را دور از دید و منظم نگه دارید، کشو کفش تنها چیزی است که نیاز دارید. و داخل و خارج کردن کفش ها مشکلی ندارد زیرا به سادگی دسته را پایین می آورید و آن کفش ها را می گیرید یا آنها را دوباره داخل می کنید. جاکفشی ایکیا یک مدل ساده و کمجا هست که به دیوار نصب می شود و فضای کمی اشغال می کند شما می توانید از سایت نابی مد سفارش خود را ثبت کنید.
هنگام فکر کردن به ایده های نگهداری کفش، نباید یکی از اصول سازماندهی و نگهداری کفش را فراموش کرد. شما می توانید تقریباً هر چیزی را در یک سبد ذخیره کنید، از جمله کفش اما باید توجه کنید که کفش ها منبع آلودگی و بوی بد هستند بنابراین بهترین محل نگهداری کفش ها درون جاکفشی می باشد.
جاکفشی دیواری کمجا

جاکفشی دیواری کمجا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *