دسته‌بندی نشده

چرا تابلو بخریم؟

چرا تابلو بخریم؟
75 / 100

چرا تابلو بخریم؟ تابلو یکی از ارکان دیزاین خانه می باشد. وجود آثار هنری اصیل و محدود در خانه برای رفاه شما حیاتی است. هنر به دلایل زیادی یک قطعه کلیدی است و با این حال گاهی اوقات در مقایسه با سایر وسایل دکوری خانه و جاکفشی در پشت مشعل قرار می گیرد. قرار دادن تابلو بر روی دیوار به خانه روح می بخشد و فضایی گرم ایجاد می کند.

چرا تابلو بخریم؟

1.هنر حال خوب خلق می کند

اسکن‌های مغزی نشان داده‌اند که نگاه کردن به آثار هنری باعث افزایش دوپامین در همان ناحیه‌ای از مغز می‌شود که میل، لذت و عشق رمانتیک را ثبت می‌کند مناظر رمانتیک و عالی، تفکر طبیعت و خلوص را برمی انگیزد. چنین کارهایی پس از آن حالت آرامش را ایجاد می کنند و برای اتاق های استراحت مانند اتاق خواب مناسب هستند. 

2.هنر شخصیت شخصی را به خانه اضافه می کند

همه ما دوست داریم خودمان را بیان کنیم، چه از طریق لباس، لوازم جانبی، و رسانه های اجتماعی  این لیست ادامه دارد! هنر در خانه راهی عالی برای بیان علایق هنری و زیبایی‌شناختی شما به روشی متفاوت از اکثر موارد است، زیرا آثار هنری نسخه اصلی و محدود منحصر به فرد و دست ساز هستند.

چرا تابلو بخریم؟

چرا تابلو بخریم؟

3. تابلوها حال و هوای تازه ای را به خانه شما القا می کنند

بهترین بخش در مورد اثر هنری که به خانه خود معرفی می کنید این است که حال و هوای تازه ای را به زیبایی آن القا می کند. چه ساختمان شما ده ها سال قدمت داشته باشد یا چند قرن، همیشه می توانید راه های جالبی برای تزئین آن با هنر پیدا کنید. یک قفسه ساده به اتاق نشیمن خود اضافه کنید تا بتوانید آثار هنری یا چاپ هایی را که در طول زمان تغییر می کنند روی آن قرار دهید. یک قطعه مجسمه را به پایه تلویزیون خود اضافه کنید. مکان های فکری را برای آویزان کردن قطعات بیانیه در نظر بگیرید … هر چه که باشد، افزودن آثار هنری بلافاصله یک فضا را متحول می کند.

 

4. تابلوهای هنری می توانند خانه را بزرگ جلوه دهند

آیا قصد دارید دیوارهای خانه خود را رنگ آمیزی کنید؟ همانجا توقف کن آیا می دانید نقاشی های دیواری می توانند اتاق کوچک شما را بزرگتر نشان دهند؟ یکی دیگر از مزایای ملموس آوردن آثار هنری به خانه، جملات جسورانه ای مانند این است که مهمانان شما را نسبت به فضایی که قبلاً فضایی بدون الهام بود غمگین می کند. نقاشی دیواری این قدرت را دارد که حال و هوای یک مکان را بالا ببرد و آن را به سادگی شگفت انگیز جلوه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *