دسته‌بندی نشده

چگونه یک ورودی شیک برای خانه داشته باشیم؟

چگونه یک ورودی خانه شیک داشته باشیم؟
80 / 100

چگونه یک ورودی شیک برای خانه داشته باشیم؟ چگونه ورودی منزل را زیباتر کنیم؟

اینها پرسش هایی است که امروزه در طراحی دکوراسیون خانه با آن روبرو می شوید و ورودی خانه یکی از مهمترین عناصر دکوراسیون خانه شما به شمار می رود و قوانین خاص خود را دارد که امروز قرار است تیم نابی مد به شما برای داشتن یک ورودی شیک کمک کند و همه ارکان آن را با هم بررسی کنیم.

ورودی خانه

ورودی خانه

چگونه یک ورودی شیک برای خانه داشته باشیم؟

طراحی ، نحوه قرارگیری و سبک ورودی شما می تواند تأثیر زیادی بر ظاهر و احساس خانه شما داشته باشد. در اینجا چند روش وجود دارد که به شما کمک می کند ورودی خود را دکوراسیون کنید.

1.سبک و طراحی درب جلو

وقتی صحبت از انتخاب درب ورودی می شود ، باید به چند موضوع مهم توجه می کنیم. اولاً ، باید با سبک خانه مطابقت داشته باشد اگر خانه سنتی است ، درب آلبالویی یا حتی مشکی براق ممکن است عالی باشد. اگر خانه مدرن است ، درب براق با دسته عمودی بلند عالی خواهد بود. اندازه درب معمولاً مشخص است اما اگر در حال بازسازی هستید ، به این فکر کنید که درب نازک را با چراغ باریک کنار بگذارید و آن را با یک درب عریض 1200 میلی متری جایگزین کنید. این اجازه می دهد تا دسترسی آسان داشته باشید ، شیک و مدرن به نظر می رسد و ظاهر و احساس خانه شما را کاملاً تغییر می دهد.

2. نور وارد خانه شود

نور طبیعی به احساس سلامتی ما می افزاید و  بسیار بهتر از روشن کردن چراغ ها در طول روز است. از چند طریق می توانید نور طبیعی را به ورودی خود اضافه کنید. برجسته بالای درب ، یا نور جانبی در کنار آن ، اجازه می دهد تا نور به ورودی شما سرازیر شود. برای تماشای بیرون می توانید از پنجره استفاده کنید اما به یاد داشته باشید که افراد بیرون قادر به دیدن داخل هستند ، بنابراین شیشه های شفاف یا مات را در نظر بگیرید. ایده دیگر یک صفحه نور در خود درب است طرح های زیادی درب با پانل های شیشه ای افقی یا نازک عمودی وجود دارد ، و اینها معمولاً برای تامین امنیت از شیشه مقاوم هستند.
نورپردازی

نورپردازی

3.فن آوری ورودی جلو

فناوری هوشمند امروزی به انواع محصولات بیرونی از جمله روشنایی ، زنگ در ، سخت افزار ، قفل ، دوربین های امنیتی و موارد دیگر گسترش می یابد. بسته های دارای زنگ درب هوشمند را که به عنوان دوربین فیلمبرداری عمل می کند ، در نظر بگیرید.

چگونه یک ورودی خانه شیک داشته باشیم؟

چگونه یک ورودی خانه شیک داشته باشیم؟

4.تزئین ورودی جلو

چگونه یک ورودی شیک برای خانه داشته باشیم؟ کاری آسان است با دکور کردن ورودی خانه با گیاهان و نور پردازی جلوه بصری ویژه ای ایجاد می کنید.برای ورودی جلویی مکان اصلی برای جلوه دادن ویژگی های جذاب تزئین است. چند عنصر جلب توجه کنید ، مانند نورپردازی شیک در فضای باز ، یک درب چوبی با رنگ آمیزی غنی ، یا کاشی های رنگارنگ. با استفاده از این ایده های تزئینی ورودی جلو ، برای دستیابی به ظاهری صیقلی به چیز زیادی احتیاج ندارید.

تزئینات ورودی با گیاه

تزئینات ورودی با گیاه

5.محوطه سازی آسان برای ورودی

قرار دادن ظروف گل در نزدیکی ورودی جلو راهی آسان و ارزان برای افزودن دوز رنگ چشم نواز است. برای افزایش علاقه ، اندازه و شکل ظروف را تغییر دهید. برای ایده دیگری که مقرون به صرفه است ، تخت های باغی را با ترکیبی از گیاهان چند ساله برای رنگ بکارید که سال به سال دوام می آورد. قرار دادن جاکفشی درون منزل یکی از مهترین وسایل کاربردی خانه می باشد که از آن نباید غافل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *