دسته‌بندی نشده

کمد دیواری مدرن

کمد دیواری ریلی
52 / 100

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی روز به روز متراژ خانه ها رو به کاهش است و فضای زیادی برای چیدمان وسایل وجود ندارد یکی از ویژگی های کمد دیواری مدرن که به دیوار نصب می شود و خانه یکدست و زیبا به نظر می رسد معمولا در مدل های جدید قرار دادن جاکفشی درون کمد دیواری امکان پذیر است و همین امر از بهم ریختگی و شلوغ شدن فضا جلوگیری می کند.

کمد دیواری ریلی

کمد دیواری ریلی

مزایای کمد دیواری مدرن

خرید یک کمد لباس کامل می تواند یک کار دلهره آور باشد زیرا اکثر کمد های مستقل یا مناسب اتاق شما نیستند یا فضای کافی برای همه لباس ها ، کفش ها ، جواهرات و لوازم جانبی شما ندارند. یک راه ساده برای حل این مسائل این است که از کمد دیواری یا کمد لباس مناسب استفاده کنید ، که در اصل کمد دیواری های سفارشی است که برای فضای شما طراحی شده است. در اینجا برخی از مزایای انتخاب کمد لباس آمده است.

طراحی کمد دیواری مدرن

طراحی کمد دیواری مدرن

1. استفاده حداکثری از فضا

بر خلاف کمد های مستقل ، کمد های داخلی می توانند طوری ساخته شوند که در هر نوع فضایی جا شوند. یک راه حل هوشمند برای مقابله با فضاهای نامناسب ، کمد لباس های داخلی حتی می تواند به گونه ای سفارشی شود که در گوشه های L شکل قرار گیرد یا در اطراف پنجره ها طراحی شود تا از فضای اتاق شما بهترین استفاده را ببرد. به این ترتیب ، می توانید از طاقچه ها و گوشه های عجیب و غریب که معمولاً خارج از عمل هستند استفاده کنید و کمد لباس خود را با چیدمان اتاق موجود خود ترکیب کنید.
مزیت کمد دیواری

مزیت کمد دیواری

2. طراحی داخلی را تکمیل می کند

با کمد دیواری مدرن ، بهترین چیز این واقعیت است که شما بخشی از فرایند طراحی هستید. شما می توانید یک کمد لباس متناسب با بقیه دکوراسیون خود از نظر تزئینات و سبک طراحی کنید. بسته به سبک دکوراسیون داخلی ، متریال را برای کمد لباس خود انتخاب کنید. شما می توانید پوشش اکریلیک براق با دسته های فولادی ضد زنگ را انتخاب کنید تا متناسب با فضای داخلی سبک مدرن باشد. برای فضای داخلی سنتی یا روستایی ، چوب گردو یا هر نوع چوب بازیافتی دیگر را انتخاب کنید و رنگ قهوه ای مناسب فضا سنتی است.
ویژگی کمد دیواری

ویژگی کمد دیواری

3. تنظیمات سفارشی

مزیت دیگر کمد دیواری این است که می توانید پیکربندی داخلی را تنظیم کرده و لوازم جانبی را با توجه به نیازهای شخصی خود سفارشی کنید. به عنوان مثال ، اگر مجموعه لباس های شما عمدتا از لباس های رسمی تشکیل شده باشد ، می توانید کمد لباس خود را با فضای بیشتری برای آویز ، قفسه های شلوار و جعبه های ذخیره سازی برای نگهداری لوازم جانبی طراحی کنید. اگر فضا را با همسرتان به اشتراک می گذارید ، می توانید هر قسمت از کمد لباس را متناسب با نیازهای فردی خود طراحی کنید. همچنین می توانید ارتفاع قفسه های داخلی را طوری قرار دهید که در دسترس آنها قرار گیرد.
کمد دیواری مدرن

کمد دیواری مدرن

4. نورپردازی یکپارچه
نورپردازی یکی از عواملی است که هنگام طراحی کمد لباس اغلب نادیده گرفته می شود. با استفاده از کمد های مستقل ، اغلب باید برای روشنایی به منابع نور خارجی ، به ویژه در صبح های کسل کننده و ابری تکیه کرد. با این حال ، کمد دیواری مدرن می توانند با وسایل روشنایی یکپارچه طراحی شوند. برای قفسه های داخلی از نورافکن در بالای کمد و چراغ های نوار LED استفاده کنید. این می تواند پیدا کردن لباس در کشوها و قفسه های عمیق را آسان کند و در وقت و انرژی زیادی صرفه جویی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *